2015. május 3., vasárnap

3. és 4. díjam

Köszönöm Alexa Taylornak!

Sajnálom, nem tartok be minden szabályt.

5 dolog rólam :
  1. Ma olvastam ki a Párválasztó 1.részét, és egyáltalán nem az én világom, de nagyon tetszett.
  2. Ha ráérek, egy 400 oldalas könyv nekem 1 nap. 
  3. Április 30. óta hátrahagytam néhány dolgot az életemben, és azóta a kedvenc bandám az All Time Low. 
  4. Egyszerűen utálom a szusit és a kaviárt. Undorító. 
  5. Nem tudok egy illatot 2 hónapnál tovább "viselni", és ha egy hosszabb idő után újra "megérzem", akkor csakis rossz emlékek jönnek elő bennem, és elkap a hányinger. 
Válaszaim (csak a normálisabb kérdésre válaszolok):
  1. Barátok vagy olvasás? Hangulatfüggő. 
  2. Milyen színek vannak a ruhatáradba? Fekete, szürke, fehér.
  3. Szerinted milyen az ideális alak? Akárcsak a szépség, ez is relatív. Számomra a tökéletes test olyan, mint amilyen a 60-as években volt, nem azok az anorexiás csontkollekciók mint most.
  4. Mi a kedvenc zenekarod? All Time Low.
  5. Hány napig tart mire megírsz egy részt? Hangulat, idő, és ihletfüggő. 
  6. Szeretsz blogolni? Ha nem szeretnék, most nem írnám ezt.

Köszönöm szépen a díjat Hotváth Olíviának!
 Szabályok (sajnálom, nem tartom be mindet):
- Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van!
- Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat!
- Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad (térj ki a szereplőkre, szokásaikra, stb., de nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról!
- Írj 12 dolgot a saját blogodról!
- Válaszolj 12 kérdésre!
- Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban!
- Kommentelj annak a blogjára egy fejezethez ( vagy akármihez), akitől kaptad, mert mindenkinek jól esik a visszajelzés!
- Cseréljetek linket is, rakd ki azt akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is tegyen ki!
- Küldd tovább min. 12 embernek!
Ha, beszállsz a díjrendszerbe , kérlek mindig gondoskodj róla, hogy a link Dorothy oldalára vezessen vissza, ha valaki nem értené, az is tudjon tájékozódni!
 
 Véleményem Olívia blogjáról :
Szerintem nagyon egyedi a történet, és fantasztikusan írsz. 

Dolgok a saját blogomról :
  1. Az egész történetet abból találtam ki, hogy elakartam olvasni a Szerelmem egy angyal c. könyvet, és aztán meg is vettem, de volt egy probléma : mivel nem olvastam utána, nem néztem meg a véleményeket és a tartalmat, egyáltalán nem olyan volt, mint amire számítottam.. És most ebben a blogban a gondolataimat írom le.
  2. Régebben írtam, hogy a Végzet ereklyéi a kedvenc könyvsorozatom, és mivel még mindig nagyon bennem van az egész, akaratlanul is vegyítek a történetbe belőle egy kicsit.
  3. Ha az elejéről kezdhetném, nem egy Harry ff lenne. Ez már túl tömeg.
  4. Egyik álmom, hogy ezt az egészet kiadhassam magyar és angol nyelvű könyvekben, csak félek, hogy a környezetem mit szólna hozzá. 
  5. Sok csavart tartogatok még a későbbiekben. 
 
Kérdéseim :
  1.  Mi a véleményed Elenáról/Harryről/Caidenről? Kérlek, külön fejtsd ki őket!
  2.  Te lennél Clarissa helyében? Ha igen/nem, miért?
  3.  Ki a legszimpatikusabb szereplő számodra?
  4. Van olyan akit nem szeretsz? Ha igen, ki az és, és miért?
  5. Hogy találtál rá a blogomra?
  6.  Milyen érzéseid vannak egy fejezet vége után? 
  7. Te melyik szereplő lennél legszívesebben? Miért? 
  8. Miért kezdted el olvasni a blogomat? 
Ezt a díjat azoknak az olvasóimnak küldöm, akik szintén blogot vezetnek, mert nem szeretném ráerőltetni a történetem olvasását olyanra, akit nem érdekel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése